Fiecare are gusturile sale dar putem gasi si puncte comune, intre doua personalitati. Si aici fac referire la femeia perfecta, e greu de gasit dar cand o gasesti e clar ca ai ajuns la un numitor comun in ceea ce priveste personalitatea.
















Eu am o viziune clara asupra preferintelor mele, si anume :

 *Inteligenta * - Daca e proasta bata ce rost are sa discutam?. Nu avem discutii elevate, nu poate sustine un argument in mod clar, vocabularul ei se termina in 5 minute, discutiile sunt sterile si nici nu da dovada de oarecare inteligenta. Atunci de ce mai stam fata in fata?

* Comportamentul * - In mod clar comportamentul e un lucru la care tin foarte mult. Nu suport o femeie isterica, care urla ca disperata ca ai facut nu stiu ce, agitata de serviciu care nu poate sta pe un scaun mai mult de 10 minute ca se plictiseste, sau care e geloasa pe orice fata care imi face cu ochiul :)).

* Cei 7 ani de acasa * - Pana acum am avut destule exemple incat sa pot spune cu mana pe inima...7 ani aia lipsesc cu desavarsire. Nu e nimic mai urat sa nu stii cum sa mananci si sa iesi cu unu doar la dristor la kebab, sau la KFC la aripioare picante.

* Romantismul * - Am observat ca multe femei nu mai stiu ce romantismul... Inainte rolul asta era al femeii, acum nu mai e asa ( am exemple clare ), orice efort pe care il faci pentru un moment romantic este sub apreciat ba chiar catalogat ca un semn de slabiciune. Sa dus dracu romantismul?

* Prezenta scenica * - Poate fi de doua feluri : Tarfa sau Fata cuminte. Tarfa se imbraca si se comporta ca una doar ca din nefericire o tii de brat :)) , fata cuminte...e prea cuminte, sta numai pe scaun, nu bea nimic, nu face nimic sa se distreze din pacate o tii de brat. Eu prefer fata cuminte in societate, si o tarfa acasa : )).

Astea sunt doar partile principale de care tin cont, am avut parte de tot ce se poate, bune si rele. Cea mai buna dupa parerea mea e o femeia cuminte in societate si o tarfa in dormitor.