Intr-o dupa-masa....de iarna pe bancile ASE-ului....

- Ti-am povestit de faza cu negrul indragostit si floarea din rucsac?
Deci nu am crezut ca o sa vad asa ceva vreodata...
Am la facultate un african ..destul de sweet el asa dar cam negru
El cu o colega de fac in fata mea singuri pe primu rand.... eu cu o colega singure pe al doi-lea in spatele lor credeam ca o sa fie un curs super plictisitor.

Intre timp...

Dupa vreo 15-20 minute vorbeau ei acolo, asta il invata pe el romana, el scoate un trandafir galben .....
De unde?
Din ghiozdan....fenomenal
 Arata ambalaju' ca naiba, i-l da in brate si nu ii zice nimic, dupa aia el ce face, se uita in spate, stanga dreapta sa nu-l fi vazut careva. Din ce in ce se apropia el de ea, ea ce face ii ia telefonu' si isi scoate agenda Si ce crezi ca face...? Isi noteaza numerele lui de telefon din agenda lui, apoi se intoarce in spate ea si ma intreaba daca am o crema de maini.  Dupa aia iar, daca am vreo oglinda din nou nu, erau funny. Ea se juca cu un carliont de-al lui....

By Ramona.