Seara ma indreptam spre tine cu aceeasi pasi repezi, doar sa te vad, sa te aud, sa-mi aud numele rostit de tine...
  Si te vad in fata ochilor, acelasi zambet complice  spre ceea ce va urma, numele meu rostit de tine are alta tonalitate, ochii tai au aceesi senzualitate care ma da gata de fiecare data. Inca ma intriga fiecare parte a corpului tau, fundul acela care sta ascuns in blugi, sanii aceea tari, buzele tale.... I JUST WANNA SEX YOU UP...GIRL !

Dar ceva nu era bine, privirea ta nu mai era aceeasi, gesturile nu mai erau la fel, ceva sa intamplat. Plimbarea in parc luase alta turnura, te uiti in ochii mei si imi spui ca stii de Ea. Cum ai vazut mesajele in telefon si cum ai ramas socata, cum in lista de apeluri apare Ea de zeci de ori. Ma asez pe banca, aceeasi ca si data trecuta, te iau de mana, inca ma lasi si iti spun ca nu e nimic serios.... Cu ochii in lacrimi si cu vocea tremurand ma intrebi cu ce ai gresit, iti raspund ca nu ai gresit cu nimic, ma intrebi daca ai insemnat ceva pentru mine tot acest timp, iti raspund ca ai fost totul, tot ce a insemnat o femeie pentru mine si inca e la fel. Deja era evident ca nu mai avea rost sa te mint...

Te asezi langa mine iti lasi capul pe umarul meu si imi spui ca am fost tot ce era mai bun in viata ta,cum fiecare dimineata in bratele mele insemna un moment special in viata ta, cum fiecare  zii langa mine insemna un nou inceput si cum fiecare cearta insemna sfarsitul. Te privesc uimit de ce aud, era pentru prima data cand te afisai cu adevarata fata, fara acel orgoliu prin care imi ascunzi ce simti. Iti spun ca Ea reprezinta ce este mai bun pentru mine, acel ceva ce cauti o viata intreaga si ca intre noi a intervenit o ruptura definitiva. Ma privesti cu ochii in lacrimi si imi spui " te iubesc " ca prima data dar pentru ultima data.

Lacrimile tale au incetat, usor ne indreptam spre casa. In drum imi spui ca ma vrei pentru ultima data data, si ca vrei sa fiu acelasi eu fara sa fiu umbrit de situatie sa te iubesc ca si cum azi ne-am fi cunoscut. Cum fiecare secunda ar fi doar pentru tine. Iti spun ca nimic nu sa schimbat cel putin nu inca.... Ajungem in fata scari deja am un deja-vu, acelasi in ultimele 11 luni, tu deschizi usa eu in urma ta, saruturile din lift, bluza aruncata pe hol, pantalonii aruncati pe jos, doar tu si eu in patul tau....

Un sir de saruturi nebune, mangaieri subtile si apoi tu intinsa pe pat in asteptarea mea. Camasa zboara pe jos, urmata de pantaloni si ma opresc.... Ma opresc pentru a te admira, de data asta nu ma mai grabesc,  nu mai exista apeluri pe telefon, parintii tai, certuri etc.Esti doar tu si eu ca niciodata, te sarut usor pe gat apoi cobor spre sani un geamat apare, ma privesti plina de dorinta, incep usor, incet, nu mai exista intreruperi sau graba, esti doar tu... ma cuprinzi cu mainile si imi spui ca nu vrei sa mai plec, ca vrei sa raman al tau mereu, iti raspund ca voi mereu langa tine chiar daca  nu la fel de aproape, gemetele se intensifica si atmosfera se schimba, ne lasam prada pasiunii, incet esti aproape de final, unghiile tale lasa urme pe spatele meu, simt ca nu ma mai pot controla si ca finalul se apropie. In cateva momente ne apropiem de final, mainile tale imi mangaie posteriorul, ma tragi de par si imi spui ca ma iubesti. Finalul este exploziv de-a dreptul...ramanem amandoi incatusati in valtoarea finalului.Pasionala imi mangai fata si ma iei in brate langa tine, mainile tale imi mangaie parul ritmic, ma privesti si imi spui multumesc pentru clipe de neuitat.

Adorm in bratele tale, extenuat de situatie nu inainte sa aud soptit in ureche '' te iubesc fraiere, mereu te-am iubit, chiar daca nu ti-am aratat mereu ce simt.... " Afara ploua incet deschid ochii si patul e gol, pentru prima data e gol. Ma dau jos din pat si ma indrept spre zgomotul care m-a trezit din somn, erai tu in camasa mea care iti vine atat de bine, faceai cafeaua. Intorci privirea si imi spui buna dimineata zambind si ma asez pe scaun, cafeaua are o aroma atat de intensa. Te asezi in bratele mele ca de obicei insa de data asta pare altfel.
Incepem sa vorbim si iti explic diverse lucuri, privesti atenta fiecare cuvant si imi spui ca intelegi situatia si ca asa a fost sa fie. Mereu ai fost barbatul altei femei razand continui sa imi spui ca asa ne-am cunoscut noi doi, o ironie a sortii. ma imbrac grabit si ma indrept spre usa gata de plecare. In pragul usii ma saruti si imi spui adio, iti raspund ca voi fii langa tine si ca nu adio e cuvantul potrivit.Ma saruti si imi spui te iubesc pentru ultima data apoi plec. De la geam imi faci cu mana, ma indrept aproape pierdut spre casa....