Toti am mers cu metroul , DAR frate....numai oameni posomorati , in stilul caracteristic WTF?

Azi am fost la EA , o vizita mai speciala dar nu discutam despre asta , si eram in capat la 32...puhoi de lume nu am mai vazut asa ceva de cand merg cu 32-ul. Si ma indrept spre parcul de la Unirii , ( app este targul de Craciun super frate ), m-as fi oprit la o cana cu vin , dar EA nu bea alcool...so nu se poate. Ma duc spre statia de metrou , era sa imi rup picioarele din cauza unei fete cu pliante care din exces de zel sa impiedicat de mine , cobor scarile rulante si ca de obicei cartela face figuri. Astept pe peron muuuulta lume , se vede ca e criza si ca lumea si-a lasat masina acasa , loc sa stai jos nici vorba asa ca ma agat de bara , in fata mea o blonda frumusica imi face ochii sa se fixeze pe decolteul ei :)

Am observat ca multa lume incepe sa poarte masti , incep sa cred ca devine un acesoriu la moda , ma gandesc sa imi cumpar una sa vad ce zice EA , si cum spune-am ZAMBITI frateeee , nu se poate asa toti dar toti inchisi in ei , e ciudat sa fi singurul care zambeste recunosc , eu am un motiv dar ei ce nu au motive? Faptul ca ai mai trait o zi in Ro e un motiv de bucurie .

pe la Victoria urca o doamna cu doi copii haiosi rau , unul din ei nu prea semana cu mama , cred ca nu era al ei. Partea haioasa abia acum incepe :)) , unul din repeta obsesiv " am ajuns ? " , tare si raspicat , al doi-lea ii spune mamei cum copieaza el la lucrari. Greu e sa fii mama...unu tipa si zice ca statia Stefan cel Mare , arata ca un cimitir , si ca miroase ca unul si altul cum pune cartea pe picioare si copieaza la greu , unde am ajuns?.

Ajuns acasa aceleasi vorbe...nimic nou de relatat , ne vedem data viitoare...cand va fii asta nu stiu