Ai terminat? Ai vazut?

Foarte bine , ce impresie ti-a lasat? Mie nu mi-sa parut cine stie ce....si va spun si de ce , conceptul e invechit chiar daca e inspirat din realitate , nu a lasat o impresie puternica , poate acelor femei care au deja cancer la san sa li-se ridice vreun fel de emotie. Actorii sunt buni chiar mi-au placut , felul in care el o dezbraca si apoi....BARBA FRAIERE....e un san pierdut pe inventar... SO What? pare sa spuna ea , el tace si nu zice nimic , ea se resemneaza la fel ca restul cu aceeasta problema End of Story. Melodia de la final salveaza tot , felicitari solistei , sper ca ea e ok si ca nu are probleme. Acum dragi mei...cum as face eu o campanie :
As face o extirpare in direct , da ati citit bine o extirpare in direct , are impact vizual intens , fara anestezie ar avea si impact auditiv si nu as chema femei ci barbatii. DE CE? pentru ca daca barbatul vede prin ce ar putea trece femeia lui sigur ar lua-o de par si ar face mamografia atat de necesara doamnei.

Eu unu sustin asa ceva , dar frate campaniile vostre sunt de cacat...un filmulet nu ajuta decat daca ai si floricele  la el. daca citesti postul asta si ai o firma de productii suna-ma , sunt un om rau cu intentii bune :)