Nu va ascundeti...toti suntem romantici , dar va ascundeti....si nu stiu daca va amintiti de eforturile de-a a o gasi...pe EA.
Melodia asta o sa va aduca aminte.

Eu unu....am tras ca sa ajung la EA , dar tot in stilul asta...nu treceam de buna :))
Totusi am reusit sa o aduc in lumea mea , sa vada ca in lumea mea e singura care conteaza , si ca altele nu exista. Au urmat cele mai frumoase perioade ( inca nu se termina , dar imi aduc aminte ) din viata mea. Cati pot spune cu mana pe inima , ca o singura persoana cunoste totul despre tine si ca numai tu stii ce simte , cum respira , cum te priveste , cum te tine de mana si ca tie de emotie ai palmele traspirate , cand o vezi ca e nervoasa si ca mai rau e din cauza ta , ca nu exista secunda fara ca macar un gand sa pomeneasca de ea ? Putini spun , putini stiu.

Am fost al tau de la primul " buna " si o stii...ASTA E UN POST PERSONAL , SI IL SCRIU CA SA IL VEZI SI SA NU UITI CE SCRIE AICI