Toti avem asa ceva....


Eu am fost mai norocos in privinta asta , am avut  si am oameni langa mine care imi sunt alaturi , datorita lor sunt cine sunt azi , acum un an acum doi. Fiecare din ei are stilul sau " de lucru " , fiecare are cate ceva special. Cosmin spre exemplu...un om chinuit de viata , dar surprinzator sa ridicat deasupra tuturor a inteles ca daca nu lupti nu castigi , are un mod de-a gandii uluitor , de multe ori discutiile " filozofice" se intindeau pana dimineata , e singurul care ma aduce cu picioarele pe pamant , singurul care intelege ce zic. Pot spune cu siguranta si treaz si beat , si high ca e My brotha' from another mother. A si inca ceva are niste parinti...oameni de nota 100.

Alt specimen  este Alex care din pacate se insoara , spun din pacate pt ca as fi vrut sa il am mai mult , aproape de mine , are o fata care stie ce are nevoie dar totusi la dus departe de mine. Un om langa care niciodata nu te poti plictisi , nu poti zice ca nu ai ras minim 10 minute , de-o inteligenta uimitoare , un om care imi stie multe secrete , un om despre care pot spune ca este unul dintre cei mai buni oameni de pus la rana...tace si asculta indiferent de cat de idiot sunt.

Ajungem si la capitolul fete...putine fete isi pun amprenta asupra mea...mai exact sunt doua. Una dintre ele este Dana , o stiu din generala am crescut impreuna , un om de nota 100 un om cu care poti rade si sta pana la 3 , 4 dimineata si sa nu stii cand trece timpul. Despre care pot spune ca si la ora 5 dimineata daca o sun , imi asculta probelemele , si sunt sigur ca poate e singura care ar sari in ajutor la o problema serioasa. Si ultima dar nu cea din urma....am ramas " despartiti " o vreme , ne stim de la 6 ani , am trecut prin toate alaturi de ea...si uite ca a ajuns mare , Da e vb despre tine Anita , o persoana cum putini cunosc , e un om care crede in visele sale...si care le si realizeaza , pentru mine inseamna mult. Are talent cu carul dar timiditatea de multe ori o doboara....am uitat sa mentionez ca e de o frumusete tulburatoare. O sa razi cand o sa citesti asta , de fapt toti o sa radeti...dar asta e pentru voi , pentru ca poate nu va zic de multe ori asta dar sunteti familia care nu este familie...si sunteti ai mei.......