Incepe alt an...am reusit anul asta sa realizez mai putine decat mi-am dorit
Am urat anul asta pentru ca :
 1 mi-am pierdut locul de munca
 2 nu mai muncesc de atunci ( se fac sase luni )
 3 nu am reusit sa plec la munte anul asta
 4 am o gramada datorii , pe care nu cred ca le voi achita pana la sfarsitul anului
 - per total a fost un an de kkt , si sper sa se termine mai repede din punctele astea de vedere

Am iubit anul asta pentru ca :
 1 Ea e langa mine
 2 am reusit sa imi mai iau inca o masina
 3 am petrecut mai mult timp cu tata , il neglijam de la o vreme si nu e corect
 4 sora mea o sa aibe un bebe ( asta e super fratilor , credeti-ma )
 - per total a fost un an bun sper sa nu se termine asa repede din punctele astea de vedere


CONFUZ NU? :))

ce e mai sus sunt doar niste lucruri majore , nu le punem la socoteala pe cele marunte cum sunt iesirile cu prietenii , week-end-ul la mare , primul te iubesc  , certuri cu EA , certuri cu familia mea  , faptul ca mama apare din ce in ce mai des , etc , etc. Trece si anul asta ca si anul trecut dar ma intriga ceva...DE CE nu ninge :( , daca nu o sa ninga o sa editez acest post si echilibrul sa dus dracu. 5-4 si nu e bine :))