Azi am avut ghinionul....


De mult nu am mai fost prin spitale , nu e un loc in care imi doresc sa fiu , de fapt exista unul dar nu stiu daca se pune pentru ca e in incinta unui spital locatia se numeste " La 14 " , si este la Municipal. Nu despre asta vreau sa vorbim , azi am aflat ce fel de nepot am , este baiat din pacate , spun din pacate pentru ca vroiam o fata....baietii sunt panarame , stiu ce inseamna , cand spun astia ca sanatatea el la pamant nu glumesc , frate sunt praf literalmente , muncitori care lucreaza de zor la consolidari , printre bolnavi , totusi e carantina nu?.

Spaga e la ordinea zilei , asta nu mai conteaza , e clar in romania nu dai spaga nu rezolvi nimic , culmea si pentru mort iti trebuie spaga , aparatura din spital e de cacat , insa nu mai conteaza ca avem aparatura a iesit din uz de 10 ani....si multi spun ca am gresit spitalul...pentru cei care vor citi asta....am rude in spitale deci nu tine...peste tot e la fel , CLAR. Si cum spuneam ajung in sala de asteptare , in fata mea un butic in-door cu o blonda...yummy ( am o pasiune pt blonde , si Ea e blonda ...deci se explica :) ) , in fata ei un gabor comunitar, erau intr-o discutie aprinsa cum au pierdut cu 3-1 Unirea Urziceni....se explica si asta suntem romani...
Este intrerupta brusc de un coleg care numai a comunitar nu arata , era atat de prafuit incat parea a muncitor pe schela. Era foarte suparat ca a fost lasat la poarta ca fraierul....

Partea cea mai tare e ca nici poarta nu aveau  nici bariera , bariera era un cablu de curent de 2 metri , ii spune-am surorii mele ca trebuiau sa mimeze bariera care se ridica ca sa se simta bagati in seama. Un alt fapt care ma uimit de-a dreptul e ca , in curte salon auto si adica : Jaguar X-Type , BMW Z4 , BMW M3 , Toyota Land Cruisser , etc....si alta problema....erau numai colorati in ingrijire.


Romania fratiilor....