Cum sa va explic....

Eram in fata blocului aveam intalnire cu baietii, urma sa rupem coaja ranilor de pe genunchi la fotbal. Asa era mereu cand jucam pe asfalt , si ii astept si se fac 10 mnute si nu apare nici unul, babele de pe banca vorbeau eu asteptam si nimic...scara 3 de acolo a iesit de acolo a iesit o fata, ( o sa razi cand o sa citesti asta ) avea o rochie roz cu volanase imi aduc aminte fiecare detaliu, fiecare cusatura. Si trece, trece pe langa mine de parca eram fantoma, am ramas mut surd si orb. In final au aparut si idiotii ca de obicei fara minge, iar trebuia sa luam un alt baiat pe care nimeni nu il suferea dar avea aceea nenorocita de minge. Trece o saptamana ( imi aduc aminte si acum :)) ) si te vad din nou, de data asta sa uitat la mine cu acei ochi verzi si imi spui buna, nu am putut scoate nici un cuvant ( acum razi, ti-ai adus aminte ). Imi aduc aminte la 10 ani cum aveai mai multe masinute decat papusi si mereu te certai cu fratele tau , cum iti lua o ora sa iesi afara, si tot ciufulita erai,
cum luam inghetata de la colt si mereu iti umpleai parul ala cret de inghetata :). Mai tii minte cum ma asteptai sa ies de la ore si mereu intarziam si urlai de nebuna?, cum mereu ma chinuiam la mate si tot tu imi faceai tema...cum luai numai 2 la spaniola senorita...i como io iti faceam tema, i el profesora ma avertiza ca daca iti mai fac temele imi da 2 :))...cum ascundeam lucrarile cu guma sub banca si aflam ca seara nu vei mai iesi, erai pedepsita :)).

Intre timp...

Astea erau zilele cu tine..pana ai plecat cu ai tai, si te vedeam pe geam cum lucrurile tale intrau in duba aia verde si ruginita, cum plangeai ca proasta pe banca si bunica ta zicea ca o sa vii in vizita. Si a trecut o saptamana si stateam ca boul in fata scari si te asteptam sa vii si nu veneai, am asteptat un an apoi doi...si au trecut 10. 10 ani in care am facut multe tampenii, am schimbat gagicile ca pe ciorapi, am busit o masina si nu am patit nimic, am inceput sa fumez si nu ma-m mai oprit, am cunoscut oamenii cu care am crescut, zeci de party-uri terminate cu batai, si totusi lipseste ceva...lipseai tu aceeasi creata cu ochi verzi cu care ieseam in fiecare zi.Pana acum o saptamana la 11 noaptea ( nu stii ca oamenii dorm la ora aia? ), si PRIVATE NO. imi apare si ma intreb cine dracu e...si raspund si imi zici buna, sunt EU...am ramas mut in 5 secunde in capul meu se dadeau lupte mai rele ca la revolutie...de fapt asta era REVOLUTIE ( dar buna ). Am reusit sa iti zic buna ai ras, dar nu mai aveai acelas ras, avea alt ton. Si am vorbit..3 ore in care am ras cum nu am mai  ras de multa vreme, deja ma dureau urechile mainile imi amortisera, somnul nu mai era si imi spui ca e tarziu si ca esti obosita ( scarba tu pe mai trezit acum tie iti era somn ), si ca ne vedem la o cafea. Am inchis si mi-am facut o cafea...somn nu mai aveam, era ora 4 30 si ma gandeam la tine proasto :)).

In prezent

Ma trezesc, am avut o mica cearta matinala cu EA si nu ne-am intalnit asa ca am ramas liber toata ziua, il sun pe un vechi prieten cu care nu mai vorbisem de doi ani, a ramas acelasi om nebun cu picioarele pamant ( suna aiurea stiu ) cu care am baut o cafea si ma-m plimbat in asteptarea ta. Era deja 5 si nu ma schimbasem imi iau la revedere cu promisiunea ca ma revansez fata de vechiul prieten si zbor spre treptele de la iesire. Afara mare ploaie si tot nu imi pasa, ajung ma schimb si fug la taxi si ii spun voios soferului la Unirea va rog...si in traficul ala infernal tu sunai ca disperata, si ma intrebai daca mai ajung si am ajuns intr-un final urc la ultimul etaj cu telefonul la ureche si incep sa te caut si imi spui unde trebuie sa ajung si ma opresc....inchid telefonul si te privesc...si aud " ce faci ma uratule? ", nici un raspuns din partea mea eram prea ocupat sa te privesc, incat nici macar o bomba nu imi fura privirea. Inalta, acelasi par cret, aceeasi ochi verzi, si niste tate in plus :)). Ma asez la masa si nimic...vorbesti numai tu, aprob mecanic fiecare intrebare.

Trec 2 ore in care ai vorbit numai tu, gesticulai nervos fiecare neatentie din partea mea dar eram prea blocat...10 ani si nu pot scoate un cuvant. Imi spui ca vrei sa iesim undeva intr-un club ca nu ai mai fost de mult in club, in bucuresti nici atat.Mai intai trecem pe la mine ca sa imi iau niste bani si mergem si imi spune ca nu e nevoie sa mergem direct si ii spun ca e prea devreme, trebuie sa iau ceva de acasa.
Si uite-ma in taxi cu parul tau cret care ma gadila pe la ochi, si cu ochii aia verzi atinti in ai mei spre bunici tai, ramai uimita de cat sa schimbat bucurestiul, si mai ales blocul nostru ( reabilitare termica ) si te las la scara, bunicul tau nerebdator sa te vada astepta in scara, il salut si fug la mine acasa. EA avea treaba si nu avea rost sa o deranjez si ii spun noapte buna te iubesc si ma uit la telefon, 3 apeluri de la TINE. Cobor grabit si am parte de un deja-vu :)) acelasi ca acum 10 ani, tu in scara eu afara. Luam taxiul si ma indrept spre Victoriei nr 163 ( clubul Pat ). Uitasem se frumos e in bucuresti noaptea, atatea lumini, oameni , masini si TU intr-o perfecta simfonie. Atmosfera din club e electrizanta, shot-uri, si multa lume ( dubios pt o zii de miercuri ), tragi de mine sa dansam si iti spun ca in 10 ani nu sa schimbat faptul ca nu dansez, dar ma las convins si te prind te talie si aud in boxe Voltaj-Vara Trecuta...nimic mai perfect. Dupa 3 ore de muzica de cacat ne hotaram sa plecam si sa mergem sa ne plimbam. De la Victoria pana in Iancului pe jos ( ma dor picioarele si acum ) ma tii de brat si usor usor incep sa imi revina si auzul si simturile. Ne aducem aminte de copilarie, iar radem ca prosti doar ca ne uitam unul la altul.

Si e tarziu si ajungem la scara...ca de obicei mai stam 10 min, imi recuperez geaca( ti-am spus imbracate gros ) si intram in scara. Aici se termina tot ce era pana acum ( distanta ba ) te pop pe obraz si imi iau la revedere.   Dar imi spui ca nu tie somn si ca vrei sa mai stai, si mergem iar la o cafea, era deja tarziu dupa asta mergem acasa...cu cine sa te intelegi. O cafea a durat 3 ore ( din vina ta ) si incepi sa imi povestesti in drum spre casa pe o banca cum au decurs 10 ani din viata ta. Departe de tot ce aveai, fara prieteni fara nimeni cunoscut in afara de ai tai, si cum mi-ai simtit lipsa ( asa zic toate ;) ) si ca mai stai doar 2 saptamani si pleci acasa.... Aici mai pierdut, imi intorc privirea catre tine si fixata imi spui Da trebuie sa plec, iar dupa 10 ani pleci si nu zici nimic. Asta e imi zic...vorbim la telefon, pe mess daca e si imi spui ca da. Te iau de mana si ne indreptam spre casa, si ajunsi iti spun cu juma' de glas noapte buna somn usor...ma pupi pe obraz si alergi spre scara.

Urato cand citesti asta vei incepe a rade si apoi a plange:)). Intotdeauna vei ramane creata cu ochi verzi , te pup nebuno si ne auzim e deja dimineata si nu ai somn ( nu mai suna ca nu raspund ).