1.Te-am placut din prima clipa, crezi asta?

2. Am fost al tau de la primul " Buna " ?

3. Am gresit de multe ori, mai iertat?

4. Daca ar trebui sa plec undeva, cati ani m-ai astepta?

5. Cat de mult te bucura timpul petrecut cu mine?

6. Te cunosc 100% ?

7. Dimineata cand patul e gol imi simti lipsa?

8. Ma cunosti pe cat ar trebui?

9. Cat de geloasa esti?

10. Ce vise ai ?

11. Cat de des te gandesti la mine?

12. Cum ai defini termenul  "interesant"?

!3. Ce asteptari ai de la mine?

!4. Da-mi 5 motive pt faptul ca ma iubesti, si eu iti voi da 10. Poti?

15. Ce ne caracterizeaza?

16. Care sunt secretele tale?

!7. De ce ai fi in stare sa faci pentru mine?

18.  Ai incredere deplina in mine?

19. Ce iti place cel mai mult la mine?

20. Ce inseamna pentru tine o relatie?

21. Ce importanta are sexul pentru tine?