I - Ti-ai inselat iubita?
R- Care din ele?

I- De ce?
R- Poate ca ea ma impins la asa ceva, lipsa unui anumit lucru, poate monotonia.

I- De ce ti-ai facut blog?
R- Contrar aparentelor nu e facut degeaba, nu mi-am facut blog ca sa am unu. Sunt ideeile mele, aici le exprim.

I- Care sunt principiile tale?
R- Nu am asa ceva, totul se schimba in functie de context....tocmai lipsa de principii ma definit

I- Ce apreciezi la o femeie?
R- Vezi Perfect Woman

I- Imi pari misogin si critic in toate posturile tale, dc?
R- Asa sunt eu, critic nu laud...cat despre misogin, daca as fi unul cu adevarat nu am mai avea decat de discutat...

I- Cine este Ea?, e iubita ta?
R- O sa aflati chiar de la ea, Da este.

I- Ce te caracterizeaza?
R- In primul rand rand grija fata de altii, in rest inca mai caut.

I- De unde vine inspiratia?
R- Din o sticla de J&B, o fata frumoasa, si un pachet de Kent

Astea sunt pe moment