Nu stiu cat de mult sunt aici pentru tine,mama


Nu stiu nici cate clipe importante am pierdut,mama

Nu stiu cate satisfactii ti-am adus pan-acum

Dar totusi stiu ca ai fi vrut mereu sa fiu mai bun

Si ma intorc in spate,acum circa cativa ani

Si stiu ca de-atunci tu strangi pan' la ultimu ban

Nu mi-a lipsit nimic,am avut tot ce-mi doream

Si n-am muncit pentru nimic din tot ce aveam

Si stiu ca...

Te-ai chinuit singura si-acum uite-ma mama's mare

Mi-ai ridicat un zid si de-aia sunt inca-n picioare

Imi pare rau ca-ntre problemele cotidiene

Sunt una-n plus amestecat undeva adanc in ele

Ti-a fost greu,rare zile-ai oftat usurata

Pentru c-ai avut mereu grija sa nu cad in panta

Tentatiile sunt multe,o stiu si eu de mult

Si anii tai pierduti m-au facut sa fiu ce sunt

Si daca nu eram doi,mai usor ti-era poate si tie

Dar si sor'mea trebuia crescuta ca si mine

Si chiar daca n-am avut mereu cati bani ne trbuiau

Aveai doi copii frumosi,singurii ce te-ntareau

Acum suntem mari mama...

Probabil in cativa ani,te voi intzelege si mai bine

Cand o voce de copil va striga in hohot dupa mine

Uite-te la noi,nu suntem chiar ce iti doreai

Dar cand esti trista,gandul la noi te salta-n rai

dar mama...

Iti suntem stalp,iti suntem sprijin amandoi

Pentru ca si tu ai fost odata acelasi sprijin pentru noi
 
Text Alex....